10 redenen waarom ik graag vrouw ben

8 maart. Internationale Vrouwendag. Ik zou het vandaag kunnen hebben over al het onrecht dat vele vrouwen vandaag de dag nog steeds aangedaan wordt. Maar dat ga ik niet doen. Ik wil het liever hebben over waarom ik het super vind een vrouw te zijn!

Ik vind het super om een vrouw te zijn omdat …

… ik het voorrecht heb om kinderen op de wereld te zetten.

… ik me graag eens bewijs ten opzichte van de mannen.

… ik maar 2 keer per jaar naar de kapper moet.

… ik met een pruillip veel gedaan krijg van de wederhelft.

… ik zalige vriendinnen heb en dus ook zalige vriendinnenavonden.

… borsten mooier zijn dan piemels 🙂

… ik ongegeneerd 1 keer per maand ambetant mag zijn.

… ik op de passagiersstoel mag zitten in plaats van achter het stuur.

… ik zonder schaamte de Action, Flying Tiger, Zeeman, Wibra … mag plunderen.

… ik anders niet het geluk had gehad om met mijn fantastische wederhelft getrouwd te zijn. (Melig hé! Maar oh zo waar!)

Ik ben nu wel eens benieuwd of jullie ook zo blij zijn om een vrouw te zijn en waarom dan wel? 🙂

Jo-Lynn

 

9 gedachtes over “10 redenen waarom ik graag vrouw ben

Plaats een reactie