10 topkwaliteiten van de wederhelft

DSC_0337

Gisteren was mijn schoonmoeder aan de beurt, vandaag de wederhelft. Want vandaag zijn Bartman en ik 11 jaar samen. 11 jaar … ongelofelijk hoe de tijd vliegt. Daarom vond ik het een leuk idee om even 10 dingetjes op te sommen die ik zo super vind aan hem.
Here we go:
  1. Ik discussieer, hij relativeert.
  2. Ik panikeer, hij kalmeert.
  3. Ik escaleer, hij negeert. 🙂
  4. Hij staat elke dag goedgezind op, ik … niet, maar ik ga snel overstag door zijn aanstekelijkheid.
  5. Ik was en strijk, hij kookt en de poetsvrouw poetst en dat vinden we allebei prima.
  6. Ik heb 1001 -soms onuitvoerbare- ideeën, hij is er altijd enthousiast over en steunt/helpt me.
  7. Ik werk parttime, hij vindt dat prima.
  8. Ik entertain de jongens binnen, hij buiten.
  9. Ik blijf op, hij staat op. 🙂
  10. We zijn graag samen, maar doen ook graag ons eigen ding en daar laten we elkaar vrij in.
Bartman, op naar de volgende 11 gelukkige jaren!
xxx
Jo-Lynn

 

Plaats een reactie