Pin it & Make it #3 en #4

Midden februari organiseren we op school een mondiale dag. Onze derdes gaan de creatieve toer op, dus dat vroeg wat voorbereiding. Pinteresttijd!

Origami vind ik al altijd leuk om te doen; het werkt rustgevend en geeft een snel en tof resultaat. Zo ook met deze bladwijzer en geoball.

 

Een ander projectje dat ik met mijn leerlingen wil maken, is deze gehaakte strikjesbroche. Zo sla ik twee vliegen in een klap: ze leren de wondere wereld van de haaknaald kennen en ze hebben een hip en snel resultaat. Ideaal voor op een muts, sjaal, trui, handtas …

Het patroon voorzag halve stokjes, maar ik probeerde er ook eentje uit met vasten en stokjes.

Creatieve groetjes

Jo-Lynn

 

4 gedachtes over “Pin it & Make it #3 en #4

Geef een reactie

