Kinderpraat

Wat hou ik ervan als Lenn weer een van zijn uitspraken de wereld instuurt. Ze zijn te goed om zomaar te laten passeren, daarom laat ik jullie even meegenieten:

Mama maakte Maredsoussoep
Papa: Lekkere soep he, Lenneke?
Lenn: Jaaaaa!
Papa: Mama is een goeie kok hé?
Lenn: Oma ook.

Oudejaarsavond bij ons thuis aan tafel. Mijn vader is directeur van Lenns school.
Mama: Ken jij de directeur op school?
Lenn: Nee…
Mama: Weet je hoe hij er uitziet?
Lenn: Gjoot en dik!
Hilarisch… Vooral voor opa die naast hem zat aan tafel…

Lenn antwoordt op 100’en vragen met ‘uh?’. Toen ik hem erop wees dat hij ‘Wablief mama?’ moest zeggen, antwoordde hij heel onschuldig: ‘Uh, mama?’

Mama is aan het werken voor school in haar bureau. Ze hoort Lenn de living inlopen: “Mamaaaa?”, het toilet in “Mamaaaaaaaa?”, de bureaudeur gaat open: “Ah, ier! Lenn jou wel zoek hé!”

Om 23u…na een lange avond van op- en aflopen naar boven…
Mama: Lenn, wat moet je doen als het donker is?
Lenn: Licht aandoen! 
(Zeer praktisch ingesteld, die zoon van mij…)

Bij ons thuis
Mama: Wie is hier de baas?
Lenn: Lenn!!
Uurtje later bij oma thuis
Mama: Wie is hier de baas?
Lenn: Oma!

Ik weet waar ik sta… 😉
Veel liefs
Jo-Lynn
Een gedachte over “Kinderpraat

Geef een reactie

