RecyKleren

Zalig terugkomen van een kringlooprondje. Bijna wekelijks spring ik even binnen in de kringloopwinkel in de buurt. Vroeger enkel op zoek naar stof of boeken, nu ook al naar speelgoed en recycKLEERkledij.

Zo viel dit rokje bij mij volledig in de smaak. Een maatje 42 bleek veel te groot en te lang voor mij, dus paste ik dat naar eigen gevoel aan.

Een voor-foto ben ik natuurlijk vergeten, maar de na is toch best goed gelukt.

Een perfect te verantwoorden koop bij de wederhelft! 😉

Met de weggeknipte stukken pied de poule-stof wist ik ook onmiddellijk iets te bedenken. In het hoekje van een kringloopkast lag een oud zwart handtasje dat ik graag zou beplakken met het stofje. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik dat het beste aanpak. Tips zijn welkom!

Veel liefs

Jo-Lynn

Een gedachte over “RecyKleren

Geef een reactie

